2011年6月13日 星期一

詩歌分享: 每時每刻 Moment by Moment



Moment by Moment
Dying with Jesus, by death reckoned mine;
Living with Jesus, a new life divine;
Looking to Jesus till glory doth shine,
Moment by moment, O Lord, I am Thine.
  Moment by moment I'm kept in His love;
Moment by moment I've life from above;
Looking to Jesus till glory doth shine,
Moment by moment, O Lord, I am Thine.
Never a trial that He is not there,
Never a burden that He doth not bear,
Never a sorrow that He doth not share,
Moment by moment I'm under His care.
Never a heart-ache and never a groan,
Never a tear-drop and never a moan,
Never a danger but there on the Throne,
Moment by moment He thinks of His own.
Never a weakness that He doth not feel,
Never a sickness that He cannot heal;
Moment by moment, in woe or in weal,
Jesus, my Saviour, abides with me still.

每時每刻

與耶穌同死舊我如已死  與耶穌同活新生不為己
注視主耶穌到照出主榮  每時與每刻主啊我屬你
每時與每刻生命從上給  每時與每刻常在主愛裏
注視主耶穌到照出主榮  每時與每刻主啊我屬你
沒有一試探我主不在旁  沒有一重擔我主不擔當
沒有一憂傷我主不分嘗  每時與每刻祂眷顧不忘
沒有一歎息沒有一呻吟  沒有一危險沒有一傷心
沒有一眼淚不達到寶座  每時與每刻祂關心子民
沒有一軟弱祂不能感受  沒有一疾病祂不能拯救
每時與每刻安福或禍災  耶穌我救主仍與我同在

沒有留言: